“Reus, una escapada genial” acaba gener exitosament

La campanya de promoció turística impulsada per la Regidoria de Promoció de Ciutat: «Reus una escapada genial» acaba, justament aquest gener, amb molt bona valoració per part de tots els participats premiats amb paquets, sortejos i escapades. S’ha complert l’expectativa d’incrementar el nivell de coneixement de Reus, principalment entre el mercat català.

PUBLICITAT

Montserrat Caelles, regidora de Promoció de Ciutat de l’Ajuntament de Reus, ha afirmat que “l’objectiu de la iniciativa ha estat reactivar les empreses del sector turístic i que hi hagués repercussió en el sector de la restauració i del comerç, donant a conèixer els principals recursos turístics de la ciutat, i atreure estades de visitants afavorint la pernoctació als hotels de Reus i posicionant la ciutat com a destinació d’escapades de cap de setmana. Ara, un cop rebudes totes les persones guanyadores, podem confirmar que ha estat tot un èxit”.

“Reus, una escapada genial»  s’ha desenvolupat en 2 fases, la primera dins de la Campanya d’estiu i la segona dins de  la de tardor. El perfil dels premiats ha estat molt heterogeni, parelles, séniors, famílies, i grups d’amics. S’ha  reforçat també el redescobriment de la ciutadania de Reus per  la seva ciutat. Paral·lelament, ha tingut una gran acceptació, pels residents de les poblacions de proximitat, perquè els ha ofert la possibilitat  de descobrir la ciutat des d’una nova perspectiva, que els ha sorprès positivament, tant per la seva oferta patrimonial, com de restauració, d’oci i de comerç.

PUBLICITAT