El Palau de Congressos de Tarragona ha acollit avui la quarta edició del Congrés de Mercats Municipals de Catalunya. Un any més, organitzada pel Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM) del Departament d’Empresa i Treball.
El programa ha comptat amb ponències, com “de l’estratègia a l’acció als Mercats Municipals” a càrrec d’Imma Pérez, i amb la taula rodona “Innovació i Oportunitats”, sota responsabilitat del director general de comerç, Jordi Torrades, en la qual han intervingut diverses figures relacionades amb l’àmbit.
L’impacte de l’esdeveniment s’espera que es doni a escala professional, i al seu torn, que serveixi també de visió per Tarragona com a espai acollidor, així ho explica Montserrat Adan, presidenta dels Mercats de Tarragona i consellera de Comerç de l’Ajuntament de Tarragona.
El Congrés tancarà a les 15 hores amb una visita al Mercat Central de Tarragona.