La comissió executiva de el Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat d’Espanya (GCPHE), reunida de forma telemàtica divendres 12 de febrer, ha aprovat noves iniciatives de promoció turística a partir del mes de maig.
Entre les actuacions aprovades a la comissió, destaca l’elaboració d’una guia gastroturística, en la qual es donaran a conèixer no només les excel·lències dels plats actuals, sinó també d’on prové tota la gastronomia de les quinze ciutats, entre elles Tarragona.
D’altra banda, la comissió ha aprovat el llançament de campanyes de promoció turística a partir dels mesos de maig i juny “per estar preparats i tenir la capacitat d’oferir el millor de les ciutats al turisme nacional i internacional”, en paraules del president del GCPHE i alcalde de Mèrida, Antonio Rodríguez Osuna. La campanya de promoció al mercat nacional el 2021 inclourà un acte en el marc de FITUR i una presentació a Sevilla.
A més, després del viatge a París i la trobada amb l’alcaldessa Anne Hidalgo el passat mes de gener, el Grup té previst un acte de promoció de les 15 ciutats a la capital de França el mes de maig. La comissió ha renovat també el compromís d’editar noves pel·lícules promocionals del Grup per seguir donant a conèixer el llegat cultural i patrimonial de les ciutats integrants.