Tarragona posa en marxa un mercat web per incentivar la digitalització del comerç local

L’Ajuntament de Tarragona posa en marxa aquest juny el mercat web ‘Som Comerç TGN Market’ per ajudar a digitalitzar el comerç local. En la iniciativa, s’hi poden adherir els 224 comerços que ja formen part de l’aplicació engegada fa un any, així com altres negocis de la ciutat.

Pla general de la consellera de Comerç i presidenta de l'EMDET, María José López, acompanyada de tècnics, en la presentació del nou mercat web Som Comerç TGN Market’. Imatge del 3 de juny del 2021 (Horitzontal).
PUBLICITAT

La conselleria de Comerç hi ha destinat 80.524 euros. “Oferim l’oportunitat de connectar digitalment amb molts més clients amb el clar objectiu d’arribar a un públic més ampli i facilitar així l’augment de les vendes”, ha afirmat la consellera María José López en la presentació de la plataforma feta aquest dijous.

En paral·lel, ha destacat que s’estan reunint amb les entitats comercials per decidir quan es llençarà la campanya dels bons, xifrada en 500.000 euros.

Campanya comercial dels bons, a punt

A banda, la consellera de Comerç ha explicat que encara no han decidit quan començarà la campanya dels bons comercials, atès que s’estan reunint amb els representants de la Taula de Comerç i les associacions de botiguers de la ciutat per escollir la millor data per engegar-la. Al març, l’Ajuntament va anunciar que destinaria 500.000 euros per incentivar les vendes al comerç local.

López ha detallat que la partida es destinarà en una sola promoció i que ja tenen enllestida la part més tècnica. “No volem llençar una promoció tan important per a la ciutat sense comptar amb el comerç, volem treballar d’una manera conjunta”, ha tancat la consellera.

PUBLICITAT