El TGN Bàsquet incorpora la seva primera pivot per a l’equip de Lliga Femenina 2. Es tracta d’Ari Domínguez, una jugadora que fa cinc temporades que vesteix la samarreta del club lila i que ara farà el salt a la tercera màxima categoria del bàsquet estatal aquesta pròxima temporada de la mà de l’entitat tarragonina.
Domínguez és una jugadora interior però, tal com ella matisa, «no representa una “cinc” [la pivot que juga més a prop de la cistella] pura», sinó que és capaç d’obrir el camp, sortint al perímetre i llençant amb força encert. A més, també és més ràpida que les rivals que ocupen la seva mateixa posició a la pista. Això la converteix en una jugadora difícil de defensar perquè provocarà que la pivot de l’equip adversari hagi de sortir de la zona per aturar-la. Es tracta d’una jugadora molt jove i amb molt marge de millora encara.
La temporada passada, Ari Domínguez va jugar a Super Copa (la màxima categoria del bàsquet català, just per sota de la Lliga Femenina 2) amb el TGN Bàsquet. Les seves estadístiques van ser de 4 punts (30% triples, 28% tirs de dos i 30% tirs lliures), 4 rebots, 1 assistència i 3 de valoració per partit (17 minuts de mitjana en 24 partits jugats).