El comerç de Tarragona s’uneix per sobreviure a la crisi

La nova aplicació mòbil Som Comerç TGN impulsada per la Conselleria de Comerç de l’Ajuntament de Tarragona ja ha arribat als 100 establiments inscrits. L’aplicació per a mòbils està tenint molt interés al comerç local i serveix per donar a conèixer tant productes com serveis per poder oferir als usuaris promocions i participar en campanyes municipals. 

PUBLICITAT

La iniciativa servirà per promocionar els establiments i impulsar el comerç local davant la crisi econòmica causada per la pandèmia de la Covid-19. Davant l’emergència sanitària, tant l’Ajuntament com les petites empreses volen lluitar per enfortir el vincle entre la ciutadania i el comerç. 

Ràdio Ciutat de Tarragona també ha impulsat una campanya on oferirà publicitat gratuïta als establiments de comerç i restauració del Camp de Tarragona que així ho demanin .

L’app ‘Som Comerç’ s’ha implantat per a combatre la situació generada per la Covid-19 en el sector, a la vegada que contribueix en la digitalització dels comerços com a estratègia per encarar el futur del sector.

PUBLICITAT