Subscriu-te

El Nàstic arranca la pretemporada amb una agònica victòria a València (1-2)

Detalls positius i elements també a millorar. Això és el que ha deixat, a grans trets, l’estrena del Nàstic en la pretemporada al camp del València Mestalla. Els granes s’han imposat gràcies a un gol d’Enric Pujol en el tram final (1-2).

PUBLICITAT

Una de les grans sensacions dels de Luis César Sampedro ja des dels primers minuts ha estat Marcos Baselga. El futbolista aragonès i ex de l’Arenteiro està cridat a ser un dels principals golejadors de l’equip, juntament amb Cedric Omoigui.

Baselga ha disposat de dues oportunitats clares en la primera meitat que no han acabat al fons de la xarxa per ben poc. Primer, Abril feia una gran intervenció en un mà a mà, i després al davanter grana se li escapava un cop de cap que fregava la creueta. Però només un minut més tard, ja no perdonaria la tercera, després de creuar l’esfèric al pal llarg fent impossible que Abril hi pogués arribar.

Arribava el temps de descans, i com és tradició en aquests partits de pretemporada, era el moment de canviar de dalt a baix l’onze de l’equip. En els primers compassos, també es lluïa un dels darrers nous fitxatges, el porter Toni Fuidias, salavant el que podia haver sigut el gol de l’empat.

Més endavant, el Nàstic estava a punt de fer el segon a través d’Alex Jiménez. El murcià ho tornava a intentar minuts més tard amb un xut des de fora de l’area que marxava alt. Qui sí que trobaria la precisió seria el conjunt valencianista, que feia la diana de l’empat en una jugada destratègia. Però els granes encara no havien dit l’última paraula, i Enric Pujol permetia a l’equip marxar a Tarragona amb bones sensacions anotant el gol de la victòria després d’un rebot al pal en un servei de còrner.

PUBLICITAT