El Gimnàstic de Tarragona i l’Associació Contra el Càncer a Tarragona sumen forces aquest 19 d’octubre per donar visibilitat al Dia Internacional de la lluita contra el càncer de mama. Sota el lema “Ens ho prenem a pit”, el club grana vol sensibilitzar l’afició sobre la importància de la detecció precoç i mostrar el seu suport a totes les persones afectades per la malaltia.
Durant el partit entre el Nàstic i la SD Tarazona al Nou Estadi Costa Daurada, els jugadors del primer equip lluiran braçalets roses, símbol d’esperança i solidaritat. A més, Montse Pérez, pacient de l’Associació, serà l’encarregada de fer el servei d’honor, en un gest d’homenatge i reconeixement a totes les persones que lluiten contra el càncer de mama. El president de l’Associació, Fede Adán, ha destacat la importància d’unir esforços per visibilitzar aquesta causa.
L’associació instal·larà també un estand informatiu on els aficionats podran conèixer els serveis gratuïts que ofereix i adquirir marxandatge solidari. Per la seva banda el president executiu del Nàstic, Lluís Fàbregas, ha reafirmat el compromís del club: “Aquesta lluita és compartida i no hi ha colors.”