El Nàstic de Tarragona ha posat a la venda els abonaments per a la segona volta de la temporada 2025-2026 al Nou Estadi Costa Daurada. La campanya, Forjant el demà, permetrà als socis gaudir de 10 partits, inclòs l’últim de la primera volta davant del CD Teruel.
Els preus van des de 60 € a la Grada d’Animació fins a 100 € a Preferent, amb venda exclusiva online fins al 7 de gener. A partir d’aquesta data, també es podran adquirir presencialment al punt d’atenció al soci del club. Els partits inclouen rivals com UD Ibiza, CE Sabadell i Sevilla Atlético.
Tots els aficionats grana que vulguin formalitzar el seu carnet de soci per viure els 9 partits de la lliga regular en el segon tram del campionat, ja poden adquirir el seu abonament exclusivament online.
Els 10 partits corresponen als següents rivals: CD Teruel, UD Ibiza, Villarreal B, Betis Deportivo, Antequera CF, CE Sabadell, Juventud Torremolinos CF, Real Murcia, Sevilla Atlético i CE Europa.






