Subscriu-te

El risc de rebrot baixa dels 200 punts a Tarragona

En plena jornada electoral les noves dades de seguiment de la pandèmia de la Covid-19 a Tarragona tornen a mostrar un descens significatiu dels principals indicadors. Al Camp de Tarragona, si bé la velocitat de transmissió (Rt) s’ha estancat des de fa dies en el 0,68, el risc de rebrot ha baixat quinze punts, fins als 183.

Anàlisi de proves de PCR per detectar la presència del coronavirus a la seu del Laboratori Clinic de l'ICS | Foto: ACN
PUBLICITAT

La incidència a catorze dies se situa en 275,53, mentre que els vacunats amb la primera dosi ja s’apropen als 20.000. En el capítol de defuncions s’han de lamentar sis víctimes mortals més per Covid a la demarcació.

A Tarragona ciutat els indicadors han millorat de forma notable des de principis d’any. De fet la Rt ja se situa en 0,56 i el risc de rebrot baixa dels 200 punts, arribant als 186. La incidència a catorze dies és de 334,26, mentre que els vacunats amb la primera dosi freguen els 5.000.

PUBLICITAT