Subscriu-te

Elisabet Romero s’estrena com a subdelegada de l’Estat a Tarragona demanant “comprensió” als usuaris ferroviaris

La nova subdelegada del govern espanyol a Tarragona, Elisabet Romero, ha pres possessió del càrrec aquest dimarts amb un discurs que no ha obviat el caos a les vies que viu la demarcació durant els últims dies.

PUBLICITAT

Romero ha receptat “comprensió” als viatgers de Rodalies assegurant que la “transformació de la mobilitat i la renovació d’equipaments obsolets implica un sobreesforç“.

A més, la subdelegada ha fet un repàs a les inversions estatals previstes en l’àmbit de la mobilitat a les comarques de Tarragona, recordant que la transformació serà “absoluta” en els propers anys.

Una altra de les qüestions en què Romero ha posat especial èmfasi ha sigut el de la transició ecològica. Ha assenyalat que Tarragona és una demarcació clau en la producció d’energies renovables i en la innovació de la indústria per fer-la més sostenible i alineada amb els objectius climàtics.

L’acte també ha comptat amb la presència del delegat del govern a Catalunya, Carlos Prieto, que des d’una mirada més internacional ha fet un repàs als reptes que ha d’afrontar Tarragona conjuntament amb la resta de Catalunya i d’Espanya.

PUBLICITAT