La campanya de Bons Comerç de Tarragona ha tancat l’edició d’aquest novembre amb una participació del 99% dels 30.000 bons disponibles, una xifra que reforça el programa com una de les principals eines de dinamització del comerç local. L’activació dels bons es va concentrar sobretot entre el 13 i el 20 de novembre.
La consellera de Comerç, Montse Adan, ha valorat positivament els resultats i ha destacat la implicació del teixit comercial. Adan ha avançat que, davant la resposta ciutadana, l’Ajuntament estudia una doble edició de la campanya per al 2026, a la primavera i a la tardor. Amb tot la consellera ha titllat d’èxit absolut la campanya.
Des de la Cambra de Comerç, el vicepresident Lluís Colet ha remarcat que la iniciativa contribueix a estimular les vendes en un període tradicionalment baix i ajuda a anticipar les compres prèvies a la campanya de Nadal.
150.000 euros en descomptes
En l’àmbit econòmic, la campanya ha generat 150.000 euros en descomptes i un volum de compra de 621.000 euros, dels quals 472.000 corresponen a despesa directa dels consumidors. El centre de la ciutat ha concentrat el 70% del consum, mentre que els barris han representat el 30% restant. Els sectors d’alimentació, moda i calçat han estat, un any més, els més beneficiats.






