Primer dia de FITUR i tot està a punt a l’estand de la Diputació de Tarragona. L’objectiu? Enfortir la marca Costa Daurada dins de la fira turística més important de l’Estat espanyol. Reunions estratègiques i promoció de les diferents destinacions de la província, en això consistirà la feina del Patronat de Turisme de la Diputació durant els pròxims dies a l’esdeveniment que té lloc cada any a Madrid.
Ja des de l’obertura dels pavellons s’aprecia la gentada que circularà per davant del mostrador de la Costa Daurada, amb Salou i PortAventura com a principals espases. I en clau d’infraestructures, la presidenta de l’organisme provincial, Noemí Llauradó, preveu un bon 2024 pel que fa a xifres a l’aeroport de Reus.
Segons dades del Tourism Data System, la província de Tarragona va registrar gairebé 20 milions de pernoctacions durant el 2023 a 15 de novembre, el que representa un 3,2% menys que abans de la pandèmia, però un 3,6% més respecte al 2022. Per tant, el sector turístic haurà de continuar treballant per arribar a la recuperació total. La presència a FITUR, sens dubte, és indispensable per a assolir-ho.