La Fira Camins d’FP cromàtika de Tarragona ha finalitzat amb 5.000 visites de joves interessats a conèixer l’oferta de Formació Professional al territori. Les xerrades des del primer dia van omplir l’aforament. Els joves dels centres educatius van mostrar una gran iniciativa amb diverses demostracions. Tot això porta a veure que l’interès amb els graus FP va en crescuda.
La novetat d’enguany, ha estat l’organització de l’espai firal basada en l’Economia de Colors i per la participació activa dels cicles formatius de grau superior (CFGS) d’Animació Sociocultural i Integració Social de l’Institut Vidal i Barraquer, que han dinamitzat activitats amb una visió innovadora.
L’esdeveniment, celebrat al Recinte Firal de Tarragona el 19 i 20 de febrer, ha comptat amb més de 40 centres educatius i 20 entitats, registrant una alta participació. Molts joves i familiars han pogut resoldre dubtes sobre la Formació Professional.
L’organització de la Fira l’ha dirigit l’Ajuntament de Tarragona, però es destaca la feina conjunta dels departaments: IMET, Tarragona Impulsa i Joventut. També amb col·laboració de la Generalitat, altres ajuntaments, agents del territori i orientadors de tots els serveis del territori.