Subscriu-te

La mediació resol la meitat de queixes de consum a Tarragona

L’Agència Catalana de Consum ha fet públiques les dades d’actuacions de l’entitat durant l’any passat pel què fa a defensa dels drets dels consumidors. En concret l’Agència va rebre 3.800 consultes (un 15% que la campanya anterior) i 2.500 reclamacions, 21% més que el 2017.

PUBLICITAT

La meitat d’aquestes queixes registrades per l’Agència Catalana de Consum es van resoldre per mitjà de la mediació o de l’arbitratge. Un fet que des de l’entitat valoren molt positivament i que esperen que sigui tendència en un futur. Així ho explica Elisabeth Abad, directora de l’Agència Catalana de Consum.

En el capítol de denúncies han estat un total de 82, que representen un descens respecte el 2017 del 40%. Les reclamacions més habituals en matèria de consum són les que fan referència a telefonia i internet, serveis de consum i serveis de subministrament bàsic com l’aigua, el gas o l’electricitat.

PUBLICITAT