El proper curs universitari de la Rovira i Virgili no aportarà cap novetat significativa en l’oferta de títols de graus i màsters. Tampoc es preveu un increment en el nombre d’alumnes. Ara ja en són més de 16.000 en total. D’aquest, 12.500 són de grau, uns 2.200 són de màster i uns 1.800 fan el doctorat.
Amb aquestes xifres, que el rector Josep Pallarès qualifica d'”històriques”, la URV assumeix que no pot créixer gaire més perquè caldria ampliar el personal docent i millorar els equipaments.
Pallarès diu en una entrevista a Ràdio Ciutat de Tarragona que ara l’objectiu és comptar amb més professorat a temps complert
La gran novetat de l’estrena del curs 2025-2026 és que l’acte institucional es durà a terme a l’Auditori de la Diputació, perquè l’aula magna del Campus Catalunya estarà en obres. Unes obres de remodelació de la sala que comencen de manera immediata i es prolongaran fins a final d’any.