Subscriu-te

L’Agència Catalana de Turisme dedicarà 1,8 milions d’euros a la promoció de la demarcació de Tarragona

L’Agència Catalana de Turisme dedicarà aquest 2025 fins a 1,8 milions d’euros a la promoció de la demarcació de Tarragona, en les seves diferents marques turístiques. La campanya de màrqueting turístic s’endú 1 milió d’euros, principalment enfocats a la gastronomia -en el marc que enguany Catalunya és Regió Mundial de la Gastronomia-, cultura i el sector d’esdeveniments.

PUBLICITAT

A més, la connectivitat de l’aeroport de Reus compta amb un impuls de 469.000 euros, especialment per aconseguir vols en temporada baixa que aportin visitants a la demarcació amb l’objectiu de fomentar la desestacionalització. L’organisme ha presentat aquest dimarts al centre de convencions de PortAventura l’estratègia per la demarcació davant més d’un centenar de persones.

La directora de l’Agència Catalana de Turisme (ACT), Arantxa Calvera, ha manifestat que els 1,8 MEUR són “un import ambiciós” que “ha d’ajudar a fer una destinació atractiva, competitiva i sostenible”.

Pel què fa als diners dirigits a l’aeroport de Reus, Calvera ha destacat que la taula estratègica territorial treballa per atreure els perfils de viatgers que vol el sector, especialment en els mesos de menys moviment per “estirar la temporada” els mesos de novembre i desembre, i febrer i març.

PUBLICITAT