L’Àrea Metropolitana comença a rodar amb projectes de promoció econòmica i mobilitat sostenible

La futura Àrea Metropolitana de Tarragona comença a ser una realitat. El Grup Impulsor de l’àrea metropolitana s’ha reunit aquest dijous per concretar els següents passos que definiran la nova conurbació, que vol ser un catalitzador de talent i de promoció econòmica.

PUBLICITAT

La definició de la nova àrea metropolitana de Tarragona es basarà en estratègies d’ordenació del territori, una major connexió i més sostenible entre els municipis i impulsar una cohesió econòmica i social més propera amb els ciutadans i les empreses, tant locals com estrangeres.

La presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, ha volgut posar èmfasi en un transport més eficient i interconnectat entre els municipis de l’àrea metropolitana perquè això contribuiria a un territori més competitiu i dinàmic.

Entre els projectes més destacats està la construcció del nou TramCamp, un tramvia que permetrà unir diversos municipis del Camp de Tarragona i que podria rebre una dotació econòmica de 4,4 milions d’euros de la Conselleria de Territori de la Generalitat de Catalunya per fer-lo realitat pròximament.

El Grup Impulsor de l’Àrea Metropolitana de Tarragona està format per vuit municipis: Tarragona, Reus, Valls, Cambrils, Salou, Vila-Seca, Constantí i La Canonja.

PUBLICITAT