Tarragona s’internacionalitza, encara més, gràcies al petonet, una marca que, a més de licor d’arròs, ara també es pot associar a un bombó. El petonet de xocolata és la nova proposta tarragonina, amb praliné i un 5% de licor d’arròs, i que es posarà a la venda a partir de Santa tecla. La proposta trencarà fronteres, tal com ens explica l’autor del projecte, José López, propietari de la Caseta de les Tres Bessones.
El bombó és una peça d’art culinari dissenyat per Josep Paria Rosselló, qui explica que va escollir els llavis somrient i el color vermell intens com a element distintiu del petonet de xocolata. Un projecte complex, que ha requerit mesos de treball per part del mestre pastisser i de l’artista, i pel qual s’han hagut de superar alguns problemes, escoltem a Rosselló.
El petonet es vendrà en capses amb diverses quantitats, i es pretén que es converteixi en un producte de qualitat, que es compri per regals o a mode de souvenir entre el turisme.