Port Aventura ha celebrat el 30è aniversari amb un acte institucional on el seu president Arturo Mas-Sardà ha confirmat que el parc no està en venda.
Després que el darrer any s’hagi especulat sobre aquesta possibilitat, ha dit que “no hi ha cap procés de venda”, afegint que aquest tema es podrà “comentar un altre dia”.
“Aquests grans projectes a l’inici sempre són difícils de visualitzar -ha admès Mas Sardà-, però després han tingut un impacte molt significatiu”, ha comentat tot indicant que el parc temàtic també “arrossega altres activitats dins del territori”.
El president de Port Aventura ha xifrat l’impacte en 100 milions de visites al llarg de la història del parc. “Després de tres dècades d’activitat i 1.800 milions d’euros d’inversió, ens hem convertit en una de les destinacions d’oci familiar més emblemàtiques d’Europa”, ha subratllat.
Mas-Sardà també ha explicat que els treballadors de les instal·lacions representen un 3,5% de la població activa de la demarcació de Tarragona. “Més de 24.000 persones de 60 nacionalitats diferents treballen directament o indirectament cada temporada”, ha reblat.
En el mateix acte, el president de la Generalitat, Salvador Illa, ha assenyalat que el complex d’oci és una “història d’èxit”. Preguntat sobre el Hard Rock, Illa ha insistit que el Govern vol “explotar totes les potencialitats” del Camp de Tarragona. “Estem oberts a generar prosperitat desestacionalitzant el turisme”, ha dit.