Aquest dimecres 13 de febrer Ràdio Ciutat de Tarragona estrena canal a IGTV en motiu del Dia Mundial de la Ràdio. Es tracta del nou canal televisiu de vídeos de curta durada d’Instagram, on l’emissora s’endinsa amb l’estrena de la que serà la primera sèrie on.line feta per una ràdio local, i amb el seu equip com a protagonista, amb la col·laboració de McDonald’s Tarragona,
“Un dels objectius és apropar-nos al públic jove amb formats que els hi són propers” explica el seu director Quim Espinosa. En aquest sentit, i en el camp audiovisual, des del mes de setembre diversos espais de la ràdio com els programes ‘Tribuna Tarragona’, ‘Localitat Grana’,’El Vermut’ i ara també ‘Cobertura Carnaval’ s’ofereixen no tan sols en format ràdio sinó també en format televisió.
Aquesta primera producció de ficció a IGTV s’anomena l’Àudio’ i compta amb 13 capítols d’emissió setmanal d’un minut. Tanmateix el canal oferirà els millors moments de la seva programació i dia a dia.