Renfe posa en marxa 84 autobusos diaris per fer front al tall ferroviari

Des d’aquest dimarts 1 d’octubre i fins al pròxim 1 de març el tram de via entre Sant Vicenç de Calders i Tarragona quedarà completament tallat per les obres d’adequació del túnel de Roda de Berà afectant a més de 15.000 usuaris al dia. El tall eixarà sense servei ferroviari les estacions de Torredembarra i Altafulla i farà acabar els serveis regionals que tenen sortida a les Terres de l’Ebre fins a Tarragona.

PUBLICITAT

Amb el primer dia del tram fora de servei, demà, es preveu una jornada d’alta intensitat. Les alteracions afectaran totes les línies que transcorren per la demarcació de Tarragona en major o menor mesura, així com els serveis intercomunitaris cap a València, Saragossa i Madrid que utilitzen les línies convencionals. Per superar el tall ferroviari, Renfe disposarà de 84 autobusos que oferiran més de 600 trajectes diaris amb 30.500 places diàries entre Tarragona i Sant Vicenç dels Calders. 

Transport alternatiu

Els usuaris que surtin o arribin a Tarragona ciutat tindran servei directe de bus entre la parada de Battestini i Sant Vicenç de Calders, per enllaçar des d’allí amb els serveis ferroviaris cap a Barcelona -i a la inversa-. En segon lloc, els que hagin de continuar cap a l’Aragó o fins a les parades d’Altafulla i Torredembarra -fins o des de l’estació vendrellenca- tindran un bus que a Tarragona sortirà davant de l’estació de tren.

Una altra opció per als usuaris serà el servei d’autobusos directes Tarragona – Barcelona que ofereix l’empresa Plana amb la nova targeta T-10/120 a un preu de 40 € i que sortiran des de l’estació d’autobusos de Tarragona.

PUBLICITAT