Subscriu-te

SANT JORDI: Els llibreters encaren la jornada amb més optimisme que mai

Tarragona escalfa motors per celebrar una nova diada de Sant Jordi aquest dimecres, amb la Rambla Nova com a escenari literari i floral. El gremi de llibreters locals afronta la jornada amb optimisme, preveient una alta participació ciutadana i un increment en les vendes respecte a anys anteriors.

PUBLICITAT

D’entre el centenar llarg de parades que ompliran els carrers, una trentena corresponen a llibreries i editorials del territori. Oriol Picas, el director d’una de les llibreries històriques de la ciutat, La Capona, destaca que fa mesos que es preparen per a la cita, i subratlla el bon moment que viu el sector, amb una oferta que connecta amb totes les franges d’edat:

Més enllà de la venda de llibres, els llibreters col·laboraran en activitats com signatures amb autors del Camp de Tarragona, espais de recomanacions i petites lectures a peu de parada amb l’objectiu comú d’apropar la lectura a tothom i reforçar el vincle entre autors, llibreters i lectors.

PUBLICITAT