Subscriu-te

SANT JORDI: Les entitats aprofiten la jornada per apropar-se a la ciutadania

Desenes d’entitats socials i culturals de Tarragona aprofiten la diada de Sant Jordi per muntar la parada cada any i donar-se a conèixer entre la ciutadania. Totes coincideixen que el 23 d’abril és una data marcada en vermell perquè molta gent surt al carrer.

Les entitats surten al carrer per Sant Jordi
PUBLICITAT

En la majoria d’ocasions, es tracta sobretot de visibilitzar la feina que fan de manera permanent, tal com explica Marilín Rivera, de l’Associació contra el Càncer de Tarragona.

En fundacions com la Muntanyeta i Estela, els nois i noies amb discapacitat intel·lectual porten mesos preparant Sant Jordi amb roses, llibretes i bosses fetes a mà. Un fet que remarca la directora de l’àrea social, Carmen Juárez.

Algunes entitats venen roses i materials propis, però d’altres opten només per facilitar informació i el contacte de cada associació.

PUBLICITAT