L’expresident del Port de Tarragona, Saül Garreta, prepara un projecte polític per a la ciutat de cara a les eleccions municipals de 2027. Garreta i la secretària general d’ERC d’Empresa, Indústria i Serveis, Maria Santos, avancen algunes idees aquest divendres en una entrevista al diari Més.
Garreta i Santos afirmen que preparen un projecte “engrescador i amb mirada metropolitana”. Aquest anunci confirma les intencions de l’expresident del Port -alineat amb el líder del partit, Oriol Junqueras– de presentar la seva candidatura per ser l’alcaldable d’Esquerra en les eleccions d’aquí dos anys.
En aquest sentit, Garreta admet que li va sorprendre la presentació de la candidatura de Xavi Puig i diu que es va fer fora de lloc i de temps. I afegeix: “Estem en una fase de tornar a ser un únic partit. Els temps de les candidatures ja han passat. Són temps de vestir un discurs i de muscular-nos per afrontar aquest nou repte que són les municipals de 2027″