El grup tarragoní SODI ha aprofitat la prèvia del partit entre el Nàstic de Tarragona i el Marbella FC per presentar en primícia el videoclip del seu primer single, “Temps Afegit”, al videomarcador del Nou Estadi Costa Daurada. L’estrena s’ha integrat dins l’ambient habitual dels minuts previs al duel de lliga.
Un videoclip rodat al Nou Estadi
El videoclip s’ha enregistrat íntegrament al mateix estadi del club grana. En aquest sentit, SODI, tot i la seva joventut, manté una relació constant amb diferents entitats culturals tarragonines. Així, ha volgut situar aquest espai esportiu com l’escenari del seu debut discogràfic.
Un tema que juga amb la metàfora esportiva
“Temps Afegit” fa servir el llenguatge del futbol per parlar de situacions quotidianes. Especialment en què costa posar punt final a una conversa o a un moment incòmode. Aquesta connexió amb l’imaginari esportiu ha encaixat amb naturalitat en el context de la presentació. Això es deu al fet que el missatge del single té punts de contacte amb l’esforç i la persistència que sovint es veuen sobre la gespa. El tema s’ha gravat a Wood Wave Studio sota la producció de Nacho Pascual, i amb Xavi Barrero com a tècnic d’estudi.
Un sorteig especial durant la mitja part
A més de l’estrena del videoclip, el club ha organitzat un sorteig de cinc bufandes entre els aficionats presents al camp. Les peces, dissenyades especialment per a aquesta ocasió, combinen els colors del Nàstic amb la senyera tarragonina, fet que ha despertat interès entre el públic. Les bufandes s’han entregat durant la mitja part del partit.






