Tarragona Ciutat de Castells encara la recta final amb una valoració exitosa per part del Patronat de Turisme, després d’haver aconseguit diversos plens tant a les actuacions com als assajos. Aquesta sisena edició consolida el programa, impulsat pel Patronat Municipal de Turisme de Tarragona, com una cita estiuenca ineludible per als turistes.
Les actuacions a la plaça de les Cols i el pla de la Seu han omplert els espais de públic en totes les sessions i els assajos han arribat al ple diverses vegades. En total, el públic assistent ha crescut notablement respecte de l’edició de 2017, i les dades permeten al Patronat continuar apostant pel programa l’any vinent.
La tinent d’alcalde de Turisme i Estratègies de Ciutat, Inma Rodríguez, destaca que amb Ciutat de Castells “Tarragona guanya en qualitat i autenticitat com a destinació” i explica que “l’esforç per intensificar-ne la promoció està donant fruits tant a les actuacions com especialment als assajos, que enguany estan resultant més reeixits que mai”.
Tarragona, Ciutat de Castells és una iniciativa pionera a Catalunya que va néixer el 2013 amb la doble voluntat d’aconseguir notorietat i posicionament turístic apropant el món casteller als turistes; i, alhora, capitalitzar un dels seus principals recursos culturals i tradicionals, els castells, declarats Patrimoni Immaterial de la Humanitat.