Inaugurat el Tarragona Espai Comerç, que pretén ser un centre formatiu i d’interpretació pels comerciants locals del territori així com també pels ciutadans. L’espai està ubicat a la planta -1 del Mercat Central i forma part del projecte Tarragona Centre Comercial Obert.
La consellera de Comerç i presidenta de Mercats de Tarragona, Montse Adán, ha subratllat que la innovació i la digitalització “són essencials per adaptar-se als nous hàbits de consum. Per la seva banda, el gerent de Mercats de Tarragona, Daniel Milà, ha explicat que tenien la responsabilitat d’impulsar aquesta iniciativa com a motor comercial de la ciutat que és l’entitat.
El Tarragona Espai Comerç, una iniciativa innovadora a Catalunya, compta amb diversos recursos com ara simulació de parada de mercat, analítica d’audiència, un compta-persones, detectors de moviment o un punt de venda digitalitzat. També disposa d’una sala de reunions i una aula de formació.
El cost de la iniciativa és de més de 322.000 euros. Aquesta quantitat s’engloba en el gairebé milió i mig d’euros que ha suposat el Tarragona Centre Comercial Obert, sufragat en un 80% amb fons Next Generation.