Coincidint amb la Setmana del Comerç l’Associació de Comerciants tarragonina La Via T s’uneix amb el Tomb de Reus per tirar endavant la 2a edició de Tot Queda a Casa. Es tracta d’una campanya comercial que s’allargarà fins al 25 de març i que pretén promoure el petit comerç dels dos territoris. Així com es va fer l’any passat es repartiran unes 15.000 targetes rasca-rasca amb 5.000 premis entre 300 botigues. Com a novetat els premis són experiències amb entrades al Nàstic, el Reus a l’Aquum a més de descomptes. També es farà una performance amb Soul Dance els dies 23 i 24, i no hi haurà desfilada de moda. Salvador Minguella, President de la Via T, ha assegurat que “el petit comerç és l’ADN de la ciutat.” D’altra banda Elvira Ferrando, Consellera de comerç a Tarragona, ha explicat que s’ha d’entendre “la competitivitat en positiu” i que aquestes sinergies que se sumen amb el comerç entre les dues ciutats també vol que se sumin en altres àmbits.
PUBLICITAT