Un miler de persones, amb banderes, pancartes i càntics, han tornat a sortir als carrers de Tarragona aquest dimecres a la tarda. Ho fan per mostrar el seu suport a la convocatòria de vaga dels sindicats en defensa i solidaritat pel poble palestí. La manifestació ha arrencat a les 18h a la plaça Imperial Tarraco.
Hi han estat presents membres dels sindicats de treballadors, dels d’estudiants, les plataformes i entitats i la Comunitat Palestina Àrab Unida de Tarragona. Des de l’inici de la manifestació s’han pronunciat crides a favor de Palestina i en contra d’Israel.
Noé Muñiz, portaveu del sindicat USTEC, ha destacat que la signatura del pla de pau no ha fet canviar l’escenari a Palestina. És per això que continuen cridant a la mobilització i a fer boicot a les empreses que mantenen les relacions amb Israel.
La d’aquesta tarda és la manifestació unitària. Però a Tarragona aquest matí s’han donat dues mobilitzacions. Una convocada per UGT i CCOO, amb un centenar de persones. Una altra convocada pel sindicat d’estudiants, en la qual s’hi han concentrat quasi mig miler de manifestants.