El CBT engega la campanya de socis buscant que el Serrallo faci vibrar Tarragona

El Club Bàsquet Tarragona ha activat aquest divendres la campanya de captació d’abonats per a aquesta temporada 2024/25 amb el focus posat en el primer equip masculí, que tornarà a competir a la Segona FEB, l’antiga LEB Plata. Amb l’eslògan ‘Al Serrallo fem vibrar Tarragona’, la iniciativa busca fer créixer la massa social del club aprofitant el reclam que suposa l’il·lusionant projecte que s’ha intentat construir aquest estiu en el primer equip.

PUBLICITAT

Els abonaments per a tots els partits de l’Ibersol CBT son de 3 categories per a les 4 zones del Pavelló Municipal del Serrallo. Les zones de darrere les cistelles tenen un cost de 80 euros per al públic general, a la lateral baixa és de 115 euros i a la superior de 130. La campanya contempla importants descomptes per a jubilats, pels quals aquestes mateixes zones passen a 45€, 62,50€ i 70€. Mentre que els menors de 15 anys es podran fer socis per 25 euros en qualsevol zona.

L’objectiu que es marca el club és pujar dels 1.200 socis actuals fins als 1.500. En parla la presidenta del Club Bàsquet Tarragona, Núria Grados.

El primer partit de la temporada de la Segona FEB al Serrallo serà el dissabte 5 d’octubre davant el Sol Gironès Bisbal Bàsquet.

PUBLICITAT