Després d’una nova ensopegada lluny de Tarragona, el Nàstic torna al Nou Estadi aquest cap de setmana per rebre al Lugo amb l’objectiu d’allargar la gran versió de l’equip a casa. Un triomf suposaria posar peu i mig en el play-off d’ascens.
El Lugo arribarà al Nou Estadi estrenant entrenador, Álex Ortiz. Els gallecs han destituit aquesta setmana a Toni Seligrat, ja que es troben amb els mateixos punts que l’equip que marca el descens.
Mentre que els de Dani Vidal encadenen cinc victòries consecutives com a locals i han marcat 13 gols en els últims tres partits a casa, una mitjana golejadora molt poc freqüent en aquesta categoria. L’entrenador assegura que, tot i que és molt difícil mantenir aquesta ratxa, es veuen capaços de fer-ho.
El tècnic tindrà tot l’equip disponible, a excepció del lesionat Borja Granero. El partit es jugarà dissabte a les 18h al Nou Estadi, on s’espera una gran entrada.