El Salouween Street atrau més de 75.000 persones durant el cap de setmana

El Salouween Street 2025 ha tornat a omplir el passeig Jaume I de Salou amb diversió, fantasia i emoció. Al llarg del cap de setmana, més de 75.000 persones han gaudit d’aquesta festa de tardor, organitzada per l’Ajuntament de Salou.

Foto: David Vargas - Nokturna Media
PUBLICITAT

L’esdeveniment ha comptat amb decoracions espectaculars, food trucks, actuacions musicals, tallers infantils i la tradicional Salouween Parade, que va recórrer els principals carrers amb carrosses i personatges terrorífics. Malgrat la meteorologia, l’afluència ha estat massiva i ha generat un ambient festiu, segur i inclusiu per a famílies, joves i visitants.

El Salouween Street es consolida com un motor de dinamització econòmica i de desestacionalització turística. Comerços i restauració han registrat un notable increment d’activitat durant el cap de setmana.

L’alcalde, Pere Granados, ha afirmat que l’esdeveniment “mostra la millor imatge de Salou com a ciutat moderna, segura i dinàmica”.
El regidor de Promoció Econòmica, Héctor Maíquez, ha celebrat l’alta participació i ha assegurat que l’objectiu és continuar creixent i incorporant novetats en futures edicions.

PUBLICITAT