Els veïns de La Móra reclamen solucions un any després de les inundacions

El passat dimarts es va complir un any de la fatídica DANA que va inundar el pla del barri de La Móra-Tamarit de Tarragona. Per aquest motiu, des de l’Associació de veïns del barri han decidit convocar aquest dissabte un vermut popular reivindicatiu per exigir a les administracions deixar de ser ignorats i trobar solucions efectives als efectes dels aiguats i de prevenció per futurs episodis.

PUBLICITAT

Les pluges d’aquella matinada van deixar 150 cases del barri inundades. Els veïns denuncien que ni l’Ajuntament, ni la Generalitat ni l’Estat estan complint amb les mesures que es van parlar ja fa mesos. Afirmen que al maig es va constituir una comissió tècnica demanada per ells mateixos, però aquesta encara ni tan sols s’ha reunit.

Albert Franquès, president de l’Associació de Veïns, afirma que hi ha moltes tasques pendents.

Des del consistori s’han começat recentment les obres per un tanc Anti-DSU, i ha sortit a licitació la renaturalització del canal. Els veïns ho acullen amb satisfacció, però defensen que no són projectes vinculats a les inundacions patides fa un any.

L’acte reivindicatiu serà a les 12h al Passeig Marítim amb l’objectiu de fer soroll i amb les portes obertes als veïns afectats i també als no afectats.

PUBLICITAT