Des d’aquest mes de febrer diversos mercats de la ciutat compten amb nous elements de cartelleria digital. Es tracta d’un total d’onze tòtems interactius que ja es troben en funcionament i que formen part del projecte Tarragona Centre Comercial Obert, finançat per la Unió Europea amb fons Next Generation.
N’hi ha quatre a l’interior i accessos del Mercat Central, quatre al seu entorn comercial (Plaça Corsini, carrer Colom i carrer Canyelles), un al Mercat de Torreforta i dos al Mercadet de Bonavista. Aquests darrers seran dos tòtems itinerants que s’ubicaran en funció de les necessitats.
Tots els tòtems disposen de càmera integrada. Totes les pantalles compten amb un sistema d’anàlisi d’audiència que permet captar, de forma anònima, informació demogràfica sobre la tipologia de persones que visualitzen el seu contingut, com ara el sexe, la franja d’edat o el temps d’atenció. A més, permetran realitzar un control de fluxos i calcular el nombre de persones que passen pel seu davant.