La nova seu de la Diputació a la Plaça Imperial serà una realitat l’any 2029

La presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, ha anunciat aquest dimarts que la nova seu operativa de la Diputació de Tarragona, que estarà ubicada a la Plaça Imperial, s’espera que comenci a funcionar l’any 2029.

PUBLICITAT

Amb l’adquisició de l’antic edifici de Caixa Tarragona, de més de 7.000m2, aquest torna a mans públiques després d’haver estat seu de diverses entitats bancàries. Unes 300 persones hi entraran a treballar, mentre que l’edifici del passeig de Sant Antoni es mantidrà com la seu institucional.

El projecte de reforma de l’edifici, que tindrà la sostenibilitat ambiental com a principal objectiu, comptarà amb pressupost de 8,9 milions d’euros, i inclourà un concurs d’idees abans d’acabar l’any per escollir el millor projecte a través d’un jurat d’experts. D’aquesta manera, s’espera que les obres comencin a mitjans del 2027.

Noemí Llauradó ha deixat clar que aquesta és una aposta de futur per part de la Diputació, a més d’ubicar-se en un lloc icònic de la ciutat de Tarragona.

A més, Llauradó ha anunciat que en les properes setmanes també hi haurà novetats sobre el Museu d’Art Modern.

PUBLICITAT