Maria Mercè Martorell és la nova presidenta del Partit Popular de la província de Tarragona. La líder popular relleva Mario García, que va dimitir aquest dissabte per centrar-se en la política municipal a Salou.
Martorell treballarà ara per preparar l’estructura del partit de cara a les pròximes convocatòries electorals. La direcció nacional del partit ha renovat aquest dilluns al matí al Comitè Executiu Nacional celebrat a Madrid diverses presidències, canviant el rostre del projecte polític dels populars a Catalunya i País Basc.
Martorell reivindica que “el projecte que lidera el president Feijóo i el Partit Popular defensa la política útil, la gestió, la sensatesa i donar solució als problemes del dia a dia de tota la societat tarragonina, catalana i espanyola”.