Surt de nou a licitació la creació d’una ruta urbana entre mercats, mercadets i punts identitaris de la ciutat

El servei de creació d’una ruta urbana que enllaci els mercats i mercadets amb els punts més identitaris de la ciutat ha sortit de nou a licitació. Es tracta d’una de les accions del projecte ‘Tarragona Centre Comercial Obert’, finançat per la Unió Europea amb fons Next GenerationEU, que pretén dissenyar amb la tècnica del storytelling una ruta a peu d’uns 30 minuts de durada. A través d’un dispositiu mòbil, el ciutadà podrà fer la ruta mentre escolta una història ficcionada amb tocs d’humor i referències patrimonials i històriques reals.

Foto: David Oliete.
PUBLICITAT

Els objectius d’aquesta iniciativa són diversos. D’una banda, es pretén difondre la història dels mercats i mercadets entre els ciutadans de Tarragona, fent accessible el patrimoni cultural i comercial de la ciutat a través d’una ruta adaptada i pensada per a tots els públics. De l’altra, també es vol augmentar l’oferta turística de la ciutat, consolidar els mercats i mercadets de Tarragona com a atractius importants de comerç de proximitat, i generar fluxos entre els diferents punts estratègics dels Mercats de Tarragona i els eixos comercials de la ciutat.

La presidenta de Mercats i consellera de Comerç de l’Ajuntament de Tarragona, Montse Adan, ha subratllat que “els mercats i mercadets s’han convertit en atractius turístics. És per aquest motiu que cal potenciar-los i consolidar-los com a proposta turística diferenciada i de qualitat que no només serveixi per mostrar actius de Tarragona sinó per dinamitzar i posar en valor el teixit comercial i de proximitat de la ciutat”.

És la segona vegada que aquest servei surt a licitació ja que en la primera ocasió va quedar desert per un defecte en la configuració del sobre digital a l’aplicació telemàtica.

PUBLICITAT