Tarragona es promociona des d’aquest divendres al 18è Saló Aragonès de Turisme (ARATUR), que té lloc fins diumenge al Palau de Congressos de Saragossa. La ciutat és present a la capital aragonesa sota el paraigua de la marca Costa del Baix Gaià, que aplega les destinacions d’Altafulla, Torredembarra, Creixell, Roda de Berà i la mateixa ciutat de Tarragona.
Per primer cop, la Costa del Baix Gaià serà present a la fira amb estand propi per promocionar el territori i fidelitzar i incrementar el turisme aragonès. Fins a la fira s’hi ha desplaçat la consellera de Turisme de l’Ajuntament de Tarragona, Montse Adan.
L’Aragó és, juntament amb Madrid i el País Basc, un dels mercats emissors més estratègics per a la ciutat de Tarragona, especialment en l’àmbit del turisme de natura i d’escapada o city break. El certamen ARATUR és una fusió d’oci, gastronomia, cultura i turisme, que enguany presenta una àmplia gamma de nous destins, tan nacionals com internacionals.