Viñuales, sobre l’estació intermodal de Vila-seca: “si em diuen que perdré més trens, no la vull”

L’alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales, defensa que Tarragona tingui una estació intermodal pròpia i assegura que la projectada a Vila-seca pot fer que Tarragona tingui menys trens que ara. “Si em diuen que perdré més trens, no la vull”, expressa, i es basa en un informe extern per afirmar que la ciutat podria deixar de tenir les connexions amb València i l’R16 procedent de les Terres de l’Ebre.

Foto: ACN
PUBLICITAT

En una entrevista a l’ACN, també avança que el ministeri de Transports ja està redactant l’estudi de viabilitat de la sortida de mercaderies del Port de Tarragona cap a l’interior.

Alhora, es mostra optimista respecte tenir enllestit el nou POUM abans d’acabar el mandat i confia en que el contracte de la brossa es desbloquegi el juliol.

PUBLICITAT