Tothom sap de la importància de la marca Salou no només dins de la Costa Durada, sinó també de Catalunya. Per aquest motiu, enguany Salou ha reforçat la seva presència a FITUR ja des del primer dia d’esdeveniment. Ho ha fet amb un mostrador propi emmarcat dins de la Costa Daurada, i amb publicitat a la portada d’un diari gratuït d’àmbit nacional que s’estava repartint des de primera hora a l’entrada d’IFEMA, on cada any té lloc aquesta Fira Turística.
No és casualitat que el Patronat de Turisme salouenc hagi fet aquesta aposta conjuntament amb la Diputació, ja que Madrid és un dels mercats de proximitat més importants per a Salou. Una oportunitat que segons l’alcalde, Pere Granados, han d’explotar perquè la despesa dels madrilenys al municipi pot ser important.
Durant els pròxims dies la missió de Granados i el seu equip serà promocionar l’oferta turística de Salou a través de reunions estratègiques. L’objectiu és assolir un 2024 que superi totes les expectatives a nivell turístic, això, amb la rebuda de visitants durant tot l’any.