Taula Golfa 37 | Carnaval de ploma o sàtira? Colla La Bóta i Baixada Pajaritu | Les Golfes

Aquesta setmana a #LesGolfes muntem la #TaulaGolfa 37 amb la visita de Toni García i Rafel Lluís, de Colla La Bóta d’una banda i per l’altra Laura Aguiló i Pitu Rovira dels Amics de la Colla Jove, organitzadors de La Baixada del Pajaritu.

PUBLICITAT

Si a l’anterior programa vam rebre als Reis del Carnaval 2025 (recupera-ho), màxims representants de les comparses i la ploma, al programa d’avui impera la sàtira, essència del carnaval, per reivindicar la part més catxonda i burlesca del carnestoltes.

Un programa comandat per Adrià Recasens i les col·laboradores Zafiro, i Odisea Onassis, on hem conegut la temàtica d’enguany de Colla La Bóta, que aposten per anar de gardia civils amb un tratge rosa, i els preparatius de la baixada que aplega més patacades durant el carnaval.

També ens hem divertit amb diversos jocs i hem comentat alguns virals com el de Montoya de las Tentaciones i el tema ‘Diva’ de Melody que anirà a Eurovisió.

PUBLICITAT