Tarragona i Reus impulsaran més campanyes comercials conjuntes

PUBLICITAT

Tarragona i Reus impulsaran més campanyes comercials conjuntes. Així ho han donat a conèixer les respectives regidores de comerç d’una i altra ciutat, Elvira Ferrando i Montserrat Caelles aquest dijous en l’acte de cloenda de la qual ha estat, la primera de les seves campanyes comercials conjuntes, el ‘Tot queda a casa’, qualificada com a iniciativa històrica i pionera. Ferrando ha destacat les sinergies de les dues ciutats per trencar amb la llegenda històrica de competitivitat i ja ha avançat que no serà l’única campanya comercial entre Reus i Tarragona

El balanç de les associacions comercials impulsores, La Via T de Tarragona i el Tomb de Reus ha estat més que positiu amb la participació de 320 botigues entre les dues ciutats, més de 10 mil rasques i premis repartits amb compres superiors a 20 euros, i 700 seguidors a la plana facebook de la campanya que ha arribat a les 16 mil visites, tot al llarg de tan sols dues setmanes en que ha durat la campanya. Amb l’objectiu d’atreure clients i generar moviment entre les dues ciutats i les botigues del petit comerç, també s’hi han organitzat desfilades de moda, animació a peu de carrer i un concurs fotogràfic que ha comptat amb la participació d’una quarantena d’usuaris i 680 vots.

PUBLICITAT