Veïns | Albert Blay dirigint cinema i impulsant un festival al Priorat

El director Albert Blay, vinculat al Priorat i a Tarragona, viu un moment de plena activitat. D’una banda, ha presentat el seu nou curtmetratge Atàvic al REC – Festival Internacional de Cinema de Tarragona. De l’altra, prepara la primera edició del Festival de Cinema Priorat, que se celebrarà del 19 al 21 de desembre.

Albert Blay
PUBLICITAT

“Atàvic”, un projecte arrelat al territori

El curtmetratge Atàvic parteix d’una idea concebuda quan Blay estudiava comunicació audiovisual a la URV. La història aprofita espais del Priorat, de l’Ametlla de Mar i de Prades, i juga amb elements de misteri i phone footage. Blay està desenvolupant un llargmetratge que amplia aquest univers.

Un nou festival que recorre cinc pobles

El nou Festival de Cinema Priorat aposta pel curtmetratge i per la implicació de les entitats locals. La inauguració serà el 19 de desembre a La Renaixença de Cornudella, i el cap de setmana continuarà amb projeccions als diferents pobles. Per seguir tot el calendari seguiu al festival a les seves xarxes socials.

La programació inclourà una quinzena de curts en secció oficial i diversos premis, entre ells: Millor Curt, Premi del Públic i Premi Priorat, aquest últim escollit per representants d’associacions de la comarca.

PUBLICITAT