El cicle “Diumenges al Teatre” de Cambrils omple la tardor de circ, titelles i humor familiar

Cambrils acollirà cinc espectacles d’arts escèniques variades durant la temporada de tardor del seu tradicional cicle familiar “Diumenges al Teatre”. La programació, que es durà a terme al Teatre del Casal Parroquial, arrencarà el diumenge 5 d’octubre i s’allargarà fins al gener del 2026, oferint una combinació de titelles, bombolles, circ, faules, música i humor per a tots els públics.

PUBLICITAT

L’encarregat d’obrir el teló de la nova temporada serà el Professor Bromera de la companyia Melabuffa (5 d’octubre), amb un espectacle visual centrat en el món del sabó i les bombolles, un conte que promou valors com la col·laboració i l’amistat. El cicle continuarà el 26 d’octubre amb les noves aventures esbojarrades del ja conegut Matito amb l’obra *El souvenir*, que farà riure el públic amb gags inesperats i situacions còmiques. Posteriorment, el 16 de novembre, la Companyia Xip Xap presentarà *Sigues Tortuga*, una faula que reflexiona sobre la importància de viure de forma tranquil·la i sense presses, destacant el poder de l’amabilitat.

Una de les cites destacades serà la faula de titelles *Motel d’insectes* (30 de novembre) de la companyia Kali Teatre, que forma part de la 3a edició del cicle teatral sobre salut mental “Què diu que fan?”. Aquesta obra, guanyadora de la beca Mans 2025, aborda la diversitat i busca trencar l’estigma dels trastorns mentals, i s’acompanyarà d’un col·loqui de 30 minuts obert a tothom en finalitzar la funció. La temporada es tancarà el 25 de gener amb la Companyia vallenca Passabarret i l’espectacle de circ i malabars *Versus, de cap al circ*.

Tots els espectacles es realitzaran a les 17:30 hores al Teatre del Casal Parroquial. El preu de l’entrada per a cada funció és de 6 euros i es poden adquirir de manera anticipada en línia. El cicle “Diumenges al Teatre”, que va néixer fa 24 anys per apropar la cultura i l’entreteniment a petits i grans, està organitzat pel Departament de Cultura de l’Ajuntament de Cambrils amb la col·laboració de l’entitat local La Teca Teatre i el suport de la Diputació de Tarragona i el Departament de Cultura de la Generalitat

PUBLICITAT
AutoNota
AutoNota, el suport intel·ligent per a la redacció AutoNota és un servei propi de Ràdio Ciutat que utilitza la intel·ligència artificial per donar suport al treball periodístic. La seva funció principal és etiquetar, categoritzar i contextualitzar les informacions que arriben a la redacció, sobretot procedents d’empreses i institucions. Tot i que la IA ajuda a ordenar i donar forma als continguts, és sempre l’equip de redacció qui els revisa, edita i publica. D’aquesta manera, garantim que totes les publicacions d’AutoNota comptin amb la curació i l’aval professional d’una persona periodista de Ràdio Ciutat.