Subscriu-te

Salou reuneix més de 350 persones en el 30è Dinar de la Gent Gran

L’Ajuntament de Salou ha celebrat una de les cites socials més arrelades al municipi, el Dinar de la Gent Gran, que en aquesta edició ha assolit el seu 30è aniversari. L’esdeveniment va aplegar més de 350 persones, consolidant-se com un punt de trobada clau per a la comunitat de persones grans de la capital de la Costa Daurada.

PUBLICITAT

Aquesta celebració anual té com a objectiu reconèixer i homenatjar la trajectòria de vida dels avis i àvies de Salou, oferint una jornada de convivència i festa. Arribar a la trentena edició subratlla la importància d’aquesta tradició com a element cohesionador i mostra del suport continuat del consistori a les polítiques de benestar social dirigides a la gent gran.

PUBLICITAT
AutoNota
AutoNota, el suport intel·ligent per a la redacció AutoNota és un servei propi de Ràdio Ciutat que utilitza la intel·ligència artificial per donar suport al treball periodístic. La seva funció principal és etiquetar, categoritzar i contextualitzar les informacions que arriben a la redacció, sobretot procedents d’empreses i institucions. Tot i que la IA ajuda a ordenar i donar forma als continguts, és sempre l’equip de redacció qui els revisa, edita i publica. D’aquesta manera, garantim que totes les publicacions d’AutoNota comptin amb la curació i l’aval professional d’una persona periodista de Ràdio Ciutat.