Subscriu-te

L’alcalde de Salou rep l’ambaixador d’Espanya a França

L’alcalde de Salou, Pere Granados, va rebre ahir l’ambaixador d’Espanya a França, Victorio Redondo, en una trobada per reforçar els lligams amb el país veí. La reunió, que va tenir lloc a l’ajuntament de Salou, va servir per tractar diversos temes d’interès comú entre ambdues nacions.

PUBLICITAT

Durant la trobada, es van discutir aspectes relatius a la cooperació econòmica, cultural i turística entre Espanya i França, amb especial èmfasi en la importància de Salou com a destinació turística. Ambdues parts van destacar la voluntat de treballar conjuntament per a enfortir els vincles existents i explorar noves oportunitats de col·laboració.

Aquesta visita demostra l’interès de l’ambaixador francès en mantenir una bona relació amb Salou i la seva importància com a municipi de la costa catalana. La trobada va concloure amb un compromís mutu per continuar treballant plegats per al benestar de les dues regions i la promoció dels seus valors.

PUBLICITAT
AutoNota
AutoNota, el suport intel·ligent per a la redacció AutoNota és un servei propi de Ràdio Ciutat que utilitza la intel·ligència artificial per donar suport al treball periodístic. La seva funció principal és etiquetar, categoritzar i contextualitzar les informacions que arriben a la redacció, sobretot procedents d’empreses i institucions. Tot i que la IA ajuda a ordenar i donar forma als continguts, és sempre l’equip de redacció qui els revisa, edita i publica. D’aquesta manera, garantim que totes les publicacions d’AutoNota comptin amb la curació i l’aval professional d’una persona periodista de Ràdio Ciutat.