Subscriu-te

Més de 300 experts en telecomunicacions es reuneixen a Tarragona

A Tarragona està en marxa des d’aquest dimecres el congrés anual de la Unió Científica Internacional de Ràdio, l’esdeveniment més important de l’estat en aquest àmbit. Més de 300 experts en telecomunicacions es reuneixen durant tres per compartir els últims avanços en la recerca de qualsevol sistema que utilitzi les tecnologies de les telecomunicacions. L’esdeveniment ha estat organitzat per investigadors de la URV.

PUBLICITAT

El congrés ofereix una plataforma única per a la discussió i el debat entre els principals actors del sector. Els participants tindran l’oportunitat d’intercanviar coneixement, col·laborar en projectes futurs i explorar les tendències emergents en el camp de les telecomunicacions. Durant les jornades, es presentaran noves investigacions i innovacions tecnològiques en aquest camp.

Aquesta trobada destaca la importància de Tarragona com a centre d’investigació i desenvolupament en el sector de les telecomunicacions. L’esdeveniment posa de manifest l’aposta per la innovació i la col·laboració entre els experts del sector, contribuint al progrés tecnològic.

PUBLICITAT
AutoNota
AutoNota, el suport intel·ligent per a la redacció AutoNota és un servei propi de Ràdio Ciutat que utilitza la intel·ligència artificial per donar suport al treball periodístic. La seva funció principal és etiquetar, categoritzar i contextualitzar les informacions que arriben a la redacció, sobretot procedents d’empreses i institucions. Tot i que la IA ajuda a ordenar i donar forma als continguts, és sempre l’equip de redacció qui els revisa, edita i publica. D’aquesta manera, garantim que totes les publicacions d’AutoNota comptin amb la curació i l’aval professional d’una persona periodista de Ràdio Ciutat.