Subscriu-te

El Nàstic – Múrcia i tot el play-off, en directe amb la transmissió de Ràdio Ciutat de Tarragona

Ràdio Ciutat de Tarragona oferirà la transmissió en directe del Nàstic – Múrcia d’aquest dissabte (18:30h), corresponent a l’anada de les semifinals del play-off d’ascens davant a segona divisió. També oferirà la tornada a la Nueva Condomina, així com els dos partits d’una possible final per l’ascens.

PUBLICITAT

Des del mitjà apostem per fer-vos arribar el tram decisiu de temporada de l’equip, que torna a estar a quatre partits de poder pujar al futbol professional. Ho farem amb la narració del periodista Carles Cortés, acompanyat pel periodista Adrià Tella i els exjugadors Antoni Pinilla i Álvaro Herrera, amb Raúl Escarbajal al control tècnic.

La transmissió del Nàstic – Múrcia començarà a les 18h, mitja hora abans del partit, amb la prèvia de l’enfrontament. Acabarà amb el postpartit, amb l’anàlisi de l’equip de transmissions i les declaracions en directe dels entrenadors d’ambdós conjunts en roda de premsa.

PUBLICITAT