Subscriu-te

Ràdio Ciutat de Tarragona lidera el creixement digital al setembre

Ràdio Ciutat de Tarragona s’ha situat com el mitjà digital amb més creixement al Camp de Tarragona durant el mes de setembre, segons les dades d’audiència publicades per OJD Interactiva. La web ha registrat un increment del 196,14% en usuaris únics, un creixement molt per sobre de la mitjana de la resta de mitjans de la demarcació. De fet, aquest augment s’ha donat en un mes en el qual la majoria de mitjans del territori han vist reduida la seva audiència.

PUBLICITAT

Aquest notable augment és el resultat d’una sèrie d’ajustos i millores implementats durant aquest mes, orientats a potenciar el tràfic web i a oferir més continguts audiovisuals i escrits als oients i lectors. Entre les novetats destaca la posada en marxa d’Autonota, una eina pròpia per publicar continguts de manera més àgil i dinàmica.

Inici de la temporada esportiva

El setembre ha coincidit també amb l’inici de la temporada esportiva del Nàstic de Tarragona i amb l’impuls dels continguts del programa Carrer Major, coproduït amb La Xarxa de Comunicació Local i les emissores Baix Camp Ràdio, La Nova Ràdio, Ràdio Montblanc, Ràdio La Selva i Ràdio l’Hospitalet de l’Infant, un projecte col·laboratiu que connecta l’actualitat de tot el territori.
També s’han estrenat nous espais radiofònics com Com ho veus?, conduït per Carles Cortés i Antoni Pinilla, i Àrea Grana, amb Adrià Tella i Álvaro Herrera, que han tingut una molt bona acollida.

Durant el mes d’octubre, l’equip de Ràdio Ciutat de Tarragona està treballant en una millora dels blocs de continguts de la web, amb l’objectiu de fer-la més estructurada, accessible i atractiva per als usuaris. Paral·lelament, s’està finalitzant una auditoria de continguts i distribució digital a càrrec de l’agència Quimeras, especialitzada en màrqueting en línia i estratègia de comunicació.

Youtube i els continguts destacats

Pel que fa a les xifres de la plataforma YouTube, el canal de Ràdio Ciutat de Tarragona —que ja compta amb gairebé 2.000 subscriptors— ha assolit més de 19.000 reproduccions durant el mes de setembre, cosa que suposa un increment del 180% respecte al mes d’agost. El contingut més destacat del mes han estat les publicacions dedicades a les Festes de Santa Tecla, que han generat un alt nivell d’interacció i visualitzacions.

També sobresurten els espais habituals de la graella, com el programa Com ho veus?, amb més de 1.000 reproduccions setmanals, i el nou programa Àrea Grana, que ha superat les 1.000 visualitzacions en els seus primers episodis. La secció La Furgo, presentada per Adrià Duch, continua destacant amb més de 2.500 reproduccions, consolidant-se com un dels formats més seguits del canal.

Amb aquesta evolució, Ràdio Ciutat de Tarragona consolida la seva aposta per la informació de proximitat, el format multimèdia i la innovació digital, reafirmant-se com a referent comunicatiu del territori.

PUBLICITAT